Selamat Datang

Dapatkan barangan keperluan harian anda berjenama HPA yang dijamin halal lagi berkualiti dgn harga berpatutan. Sila hubungi 013-3921647. Sila klik di http://hpaproduct2u.blogspot.com/ untuk senarai penuh lebih 300 jenis produk.

Friday, February 20, 2009

Salam

Salam ukhwah kepada anda yg sudi menjenguk blog ini.
Saya ingin berkongsi pengalaman saya bersama HPA
di sini agar dapat sama2 di jadikan panduan bersama.

Perjalanan saya baru saja bermula. Setelah mengetahui serba
sedikit latar belakang HPA saya amat tertarik dan ingin
bersama mereka memajukan diri saya dan ekonomi org Islam
amnya dengan sumber alam yang begitu bernilai iaitu herba.
Produk yang terjamin halal, murah, mudah didapati, memang
keperluan harian, pelan pemasaran yang mudah jadi tidak ada
alasan untuk saya tidak menyertai HPA. Hanya bermodal
RM30 saya menjadi pengedar HPA seumur hidup 2 minggu
lalu. Dengan sokongan kuat dari suami tercinta Insyaallah
perkongsian ini dapat diperluaskan.

No comments: