Selamat Datang

Dapatkan barangan keperluan harian anda berjenama HPA yang dijamin halal lagi berkualiti dgn harga berpatutan. Sila hubungi 013-3921647. Sila klik di http://hpaproduct2u.blogspot.com/ untuk senarai penuh lebih 300 jenis produk.

Wednesday, July 29, 2009

Cek pertama


Alhamdulillah selepas melengkapkan syarat menjadi PLX atau Pengurus
Melati, saya mendapat pulangan sekeping cek dari HPA.
Syarat menjadi PLX dgn cara baru hanya dua
1. Menyertai kursus PBC - bayaran rm150ke rm180
2. Melengkapkan sebanyak 300NM dlm masa 2 bln termasuk bln
menyertai PBC.
Walaupun kedengaran 300NM tu banyak, tp dengan mengantikan
barang keperluan harian dgn produk HPA dlm masa sebulan saya
dapat melengkapkan syarat tersebut.
Kiranya dengan pulangan rm93 saya mendapat separuh dari modal
ke PBC semula.
Harap selepas ini ramai lagi yang akan turut serta ke PBC.
Program sgt bermanfaat utk kita mengetahui tentang tanggungjawab
sebagai umat Islam mengguna dan mempromosikan produk Halal
lagi baik ini. Ibu saya sendiri sangat seronok menyertai PBC sebab
disamping belajar ilmu baru, dpt beribadat dan bertemu kawan2 baru.
Insyaallah beberapa orang lagi ahli keluarga saya akan menyertai
PBC tidak lama lagi. Harap dgn sokongan keluarga, kami akan
berjaya sebagai usahawan HPA.

No comments: